Allergia 17.12.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul ei ole elu sees ühtegi allergiat olnud. Aga nüüd võeti mul hoopis teise asja pärast vereproov ja täiesti juhuslikult tuli välja, et mul on piimatoodete ja koerakarvade vastu kerge allergiat. Kuidas see võimalik on? Milles see avalduma peaks? Ma olen terve elu joonud piima ja kokkupuude koertega on samuti olemas. Kas allergia puhul on võimalik, et kogu elu pole vaevusi olnud, aga tulevikus võib see tõsiseid hädasid põhjustada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Oletan, et teie arstil oli siiski mingil põhjusel kahtlus allergiale, sest niisama konkreetsetele allergeenidele teste ei tehta. Seega ei saa see päris juhuslik leid olla. Kuna ma ei tea täit lugu, siis on raske otsustada kui tõsiselt antud tulemusse peaks suhtuma. Võimalik et te ei pea oma senises elukorralduses ja toitumisharjumustes midagi muutma. Kas peaksite mingi aja pärast testi kordama või muutma midagi oma toitumises, seda saab öelda arst, kes teab kogu haiguslugu.
Parimatega,
dr.Ehala