Liigsöömine ja kõhulahtisus 28.08.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olin kuu aega tagasi puhkusel, sõin kellaajast sõltumata ja palju. Peale puhkust olin kõhust lahti ja olen siiani, kuid esimene nädal oli kõige hullem, siis ei kannatanud gaasegi välja lasta ilma et midagi muud tulla ei võinud. Nüüd toitun samamoodi nagu enne puhkust, et hommikupoole joon kanget kohvi, lõuna paiku söön väikse võisaia või leiva (teine kord joon lihtsalt veel kohvi) siis peale tööd söön korraliku suure taldriku täie sooja sööki. Muidu oli ainult kõht lahti, aga nüüd eile ja täna hakkas ka magu valutama peale söömist, kas asi võib minna hullemaks? Millega võib olla tegu ja kuidas seda ravida?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil minna perearsti juurde, et kaebuste põhjus välja selgitada võttes arvesse, et kõhulahtisus on kestnud ikkagi juba pikalt. Tegu võib olla mõne viirushaigusega, kuid ka mõne tõsisema mao-sooletrakti probleemiga ning ainult kirja põhjal selle üle otsustada ei saa, veel vähem ravi määrata.
Heade soovidega, dr.Ehala
H