Pidev kõhukorin 01.05.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul selline mure. Umbes kuu aega tagasi märkasin, et kõhus tulevad pidevalt korina taolised hääled. Kuigi kõht tühi pole ja pole tunnet, et tahaks süüa. Millest see võib tingitud olla?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
See võib olla teinekord märk intensiivsest seedetegevusest, aga vahel ka liigsest gaaside tekkest.
Heade soovidega, dr.Ehala