Ülekaal! 12.05.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen ülekaalus ja alustasin oma toidusedeli muutmisega.Olen 164 pikk ja kaalun 84 kg.Selge ülekaal.Tahaksingi teada,et kui jälgin mida suhu panen,kas oleks siis vaja ka mingit toetavat tabletkuuri.Olen lugenud neist bioslim-idest ja ananass strongidest jne.On sel mingit mõtet?Lisan,et olen vanuses 50.Ette tänades,viljandlane.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Peale toitumise jälgimise tuleks tähelepanu pöörata liikumisaktiivsuse suurendamisele. Juhul kui jälgite oma toitumist võivad teatud toidulisandid aidata teil kaalu kontrolli alla saada. Enamjaolt kiirendavad nad pisut seedetegevust kui ka teinekord aitavad väljutada organismist liigset vedelikku.
Heade soovidega, dr.Ehala