Alakaalulisus 02.12.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Minu probleem pole küll seotud ülekaaluga, pigem vastupidi, aga ehk oskate siiski aidata. Olen 30a. M 176cm ja 50kg. Siin lehel olnud testi põhjal olen alakaaluline ja tegelikult ka välja näen nii kondine nagu nälginud aafrika laps. Olen kogu elu selline olnud, enda arvates söön ja toitun korralikult, näljas ei ole. Kas võib tegu olla haigusega, ehk mingi hormoonipuudus? Kas oleks abi arsti vastuvõtust? Kui jah siis kuhu pöörduda (Tallinnas). Tahaks vähemalt 30kg juurde võtta. Perearst ei osanud muud soovitada, kui veel rohkem süüa, sellest aga abi pole olnud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Juhul kui teie alakaalu põhjus oleks mõni tõsisem haigus, siis oleks viimane endast ka aastate jooksul juba märku andnud. Vastuvõtule tulekust võib kasu olla, andes võimaluse hinnata oma toitumise vastavust elustiilile ning selgitamaks välja organismi võimalikke kõrvalekaldeid (Tallinnas: TÜ Meestekliinik,Gonisori 3, reg-533 18 008 ).
Heade soovidega, dr.Ehala