MURE 28.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul on küsimus higistamise kohta.. ma võib-olla kirjutan küll vale teema alla, aga ma olen mõelnud võib-olla on see seotud minu toitumisega..
nimelt..tahaksin teada, kas higistamise lõhn võib ajajooksul muutuda? kui jah, siis kas selle taga on toitumine või kui ei siis mis seda põhjustab?
mulle meenutab see keedetud seente lõhna..
ootan teie vastust, kuna see on üpris muret tekitav.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Higilõhna muutus võib olla seotud nii toitumisega kui ka märguandeks mõnest kõrvalekaldest organismis. Esimese asjana vaadake üle oma vedelikutarbimine, kas see on ikka piisav. Kui ebameeldiv lõhn püsib tasuks pöörduda arstile, kirja teel antud probleemi ei lahenda.
Heade soovidega, dr.Ehala