tere 26.05.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere.ma olen 20 aatane ja kaalun 95 kilo.ma olen õike proovinud,aga kaal allla ei lähe.milliste arstide juurde peaks pöörduma,et saaks kaalu suhtes midagi ette võtta?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võite tulla vastuvõtule. Registreerumine telefonil: 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala