kitofit c 31.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kas Te oskate öelda, kust saab osta kitofit kaalulangetamis tablette? Kas ainult apteegist või ka kuskilt mujalt ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saate seda preparaati apteekidest.
Heade soovidega, dr.Ehala