Madal kehakaal 31.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 24-aastane noormees. Pikkust 186 cm ja kaal konstantselt 60 kg ümber (kõigub 2 kg ringis) viimased viis aastat. Kaaluprobleem on mul olnud nii kaua, kui mäletan- ikka LIIGA madal. Enesetunne on hea ja muid kaebusi pole olnud.
Isu pole küll suur, kuid lühidalt hinnates söön siiski normaalselt (armastan liha-sea, kala, kana, veise, mereannid; köögi- ja puuvilju; mõõdukalt rasvaseid toite, magusat jne). Olen jõusaali kõrvale lühidalt tarvitanud ka toidulisandeid (valk süsivesikute ja vitamiinidega), kuid otsustasin et enne jätkamist küsiksin siiski nõu.
Trenni teen regulaarselt. Kaks-kolm korda nädalas käin ujumistrennis (treeneri juhendamisel) ja kaks korda jõusaalis (omal käel).
Arvan, et kõige tõhusam oleks alustuseks konsulteerida mõne toitumisspetsialisti-arstiga. Väga sooviks, et kaal tõuseks ja massi tuleks juurde.
Ette tänulik olles,
E.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kutsuksin teid konsultatsioonile, selleks et teie toitumisest täpsemat ülevaadet saada ning vajadusel korrigeerida menüüd (reg: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala