kehakaal 18.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
ostsin kaalu, mis näitab rasva, vee ja lihasmassi taset organismis. 16 aastasel lapsel oli rasva 56,4%, mis on väga halb. Laps on 167 cm pikk ja 65kg, kehamassiindeks normaalne. Toitub üldiselt tasakaalustatult, viis korda nädalas käib aeroobikatrennis.Mida tuleks toitumises muuta, et sisemised rasvad väheneksid?
Ette tänades, Malle
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Julgeksin kahelda sellises rasvaprotsendis, mis ei vasta kuidagi kirjas toodud muudele parameetritele. Soovides näitu kontrollida võite tulla vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala