alakaalulisus 23.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen anoreksik, 174 cm, 46kg, 16 aastane. Pean kaalust juurde võtma, aga ma kardan paksuks minna ( tagumik,kõht), ma olen valmis juurde võtma,aga ma ei taha mingi pekikihi all olla, sest kui kiiresti juurde võtta siis see ju kuhjub kõik mingi kindla kehaosa peale?! Eriti nüüd, kus mul keelati täielikult trenni tegemine ka ära, alati olen trenni teinud 5 korda nädalas.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tore, et olete valmis midagi oma tervise heaks ette võtma. Normis kaal ei tähenda ju pekikihti. Kui soovite nõu, kuidas oma kaalu mõistlikult tõsta, süües tervislikult, tagades seeläbi organismi vajadused, siis tulge vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala