ülekaalus:( 29.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 22a noor naine,keda vaevab ülekaalulisus,olen 170cm pikk ja kaalun 75kg.
Olen proovinu igat moodi kaalust alla saada,ostnud apteekidest nö imerohte,käinud kaalujälgijates,teinud trenni,toitunud normaalselt,aga mis ei muutu on kaal,miks küll,mida ma pean tegema,tahan ka ükskorda normaalse kehaga olla.soovkaal oleks 65kg(et 10kg liig mu jaoks,ma arvan),kui ka 70kg oleks,arvan et see ka enamvähem ok!
Kas on mingit lisaravimeid v muud käsimüügist saadavat abi kaalu langetamiseks,mis ka mõjuks,st aitaks kaasa.Liigun palju,toitun korralikult,peale 6ei söö jne,nagu peab!
Enda perearsti juurde ei julge miskipärast sellise probleemiga minna,häbi või ma ei tea.Tean et retseptravimina saab apteegist mingit kallist rohtu,mis pidi ka päriselt mõjuma ja kaalulangusele kaasa aitama.
Mida saaksin veel enda heaks teha?
Ette tänades K
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ennem kui mõne uue kaalulangetamise meetodiga või ravimiga algust teete tuleks ikkagi selgitada, mis on selleks põhjuseks, et kaal ei alane. Katsetades enda peal kõikvõimalikke vahendeid, võite oma organismile kasu asemel kahju teha, nii et iga uus kaalulangetamise projekt läheb eelmisest vaevalisemalt. Ainuüksi kirja põhjal on raske öelda, mis mõjuks teie puhul antud hetkel kõige paremini. Tulge vastuvõtule ja vaatame, mida saaks ette võtta, et oma kaalunumbri kontrolli alla saaksite (tel:533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala