alakaalulisus 15.08.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Minul suur mure.Olen 24 a kahe väikse lapse ema,noorim 10 kuune ja muret teeb mu kehakaal.olen 162 cm pikk ja kaalun 41 kg,näen ikka jube välja,viimased kuud on ära jäänud ka päevad.söön normaalselt,kuigi olengi olnud koguaeg sale inimene siis nii kondine pole ma kunagi olnud.mida peaksin tegema,ja mis arsti juurde minema.perearstil olen käinud korduvalt kuid tema ainult ütleb et lihtsalt omapära,et kiire ainevahetus,on tehtud ka kilpnäärme analüüs mis ka korras olnud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui teie kaal on 162 cm kohta 41. kg, siis on tegu haiglasliku kõhnusega, mida iseloomustab ka päevade ärajäämine. Kindlasti vajab selline kaalumuutus sekkumist. Kirja teel soovituste andmine jääks siinkohal puudulikuks, seega kutsun teid vastuvõtule (tel: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala