OA 16.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Mulle sattus näppu üks ajakirja Tervis number, milles oli artikkel niisugusel teemal, nagu Overeaters Anonymous. Leidsin, et neil on ka kodulehekülg, kahjuks küll inglisekeelne. Eestis vist niisusgust gruppi ei ole, kellega saaks liituda. või on kusagil mõni foorum
Kõike head
50-aastane naine, kelle kehamassi indeks on 26
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kahjuks ei oska ma selles osas aidata. Püüdsin saada kontakte, kuid minu praegustel andmetel Eestis sellist gruppi pole.
Heade soovidega Kristel Ehala-Aleksejev