Maopall 05.02.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas taolist protseduuri, et makku paigutatakse lahusega pall umbes 6 kuuks (nagu teeb dr Marge Raag Tallinnas) on võimalik teha ka Tartus ja kui on, siis kuhu peaks pöörduma?
Tänan!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tean, et Tartus on taolist protseduuri tehtud, kuid ei oska kahjuks praegu teile ühtegi konkreetset nime soovitada. Informatsiooni võiks küsida Maarijamõisa Haigla Polikliinikust, kirurgia vastuvõtust või pöörduda M.Raagi poole Tallinnas.
Kindlasti tasub täpsustada hinda, mida paigalduse eest küsitakse, sest need võivad varieeruda.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev