kopsud 13.07.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! mul selline küsimus, et mida võiks maakeeli tähendada kopsudes BVHK ja aju MRT uuringul paremal periventrikulaarsel üksik 0,7cm T2 intensiivne kolle - leid mittespetsiifiline, isheemilis-gliootöine.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie küsimus on ilmselt kogemata postitatud vastamiseks valesse valdkonda. Teie poolt küsitule peaks vastama, kas kopsuarst (pulmonoloog) või siis radioloog. Minu valdkonnaks on toitumisega seotud terviseseisundid.
Parimatega,
dr.Ehala