Ülekaal 12.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen juba mitu aastat olnud ülekaalus. Kaal tõusis järsult (umbes 20-30 kilo) - esialgu olid ka kõrvetised - paari kuu jooksul. Enne olin normaalkaalu ligidal ehk siis umbes 70-80 kilo ja pikkust on mul 170. Ma arvan, et üleakaalu üks põhjustest võis ka see olla, et mu elu muutus ja hakkasin vähem tegema füüsilist tegevust.
Kas peaksin ette midagi võtma, kui mu kehakaal on u 100 kg ja kaal ei taha kuidagi langeda - kui ka langeb veidi, siis uuesti tõuseb, kui söön midagi, mida ei tohiks?? Ka olen mõelnud, et peaksin oma murest perearstile rääkima.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitaksin teil oma kehakaalule tõepoolest enam tähelepanu pöörata, sest need pea 30 liigset kilo hakkavad ühel hetkel lõhkuma teie tervist. Rääkige oma probleemist perearstiga ja kui saadud nõu tundub vähene, siis võite tulla minu vastuvõtule. Alustuseks saate lugeda juurde infot toitumine.ee ja trimm.ee lehekülgedelt.
Parimatega, dr.Ehala