Täiskõhu tunne 20.02.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist!
Mul on selline pikaajaline mure, enne täiskõhu tunnet on juba 2-3 aastat probleeme söögiisuga, olen nädal ilma söömata olnud, kuna lihtsalt isu puudub, ilmselt kardangi, et täiskõhu tunne on sellest tingitud, kuid ei tea.... probleem on kestnud umbes juba 2 kuud, enne söömist on täiskõhtu tunne, ja tihti ka nii, et kui olen ära söönud väikese portsjoni, siis on ka täiskõhu tunne, olen isegi söönud sõna otseses mõttes ühe viilu saia ja siis on juba kõhus valus.
Olen ennast muidu käisile võtnud ja korralikult sööma hakanud, aga nüüd ongi lõpptulemuseks täiskõhu tunne.
Oskate öelda, miks see nii on ...
ja mida saaksin ära teha...?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu soovitus on siinkohal pöörduda arstile selgitamaks välja, kas tegu on mõne haigusliku või psühholoogilise probleemiga, mis mõjutab teie söögiisu ja täiskõhutunnet. Pole mõtet oodata ja vaadata, kas probleem süveneb. Omamata teie kohta piisavalt infot ei saa kirja teel ühtegi diagnoosi panna ning oletusi teha.
Parimatega, dr.Ehala