Ei tunne täiskõhu tunnet aastas paar korda vol2 11.12.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, sain enda analüüside vastused, mis olid kõik korras, suhtlesin toitumisnõustajaga kes kiitis väga õige toitumise eest. Naistearst kirjutas välja fluconozol retsepti, mis kohe tõi tagasi ka täiskõhu tunne. Nimelt oli seen organismis. Mõtlesin et igaksjuhuks ütlen ka Teile.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mul on hea meel, et teie toiduvalikud on korras ja probleemile lahendus leitud.
Kena pühadeaega,
dr. Ehala