ülekaal 08.04.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere!
olen 15.aastane tüdruk ja mul on probleem kehakaaluga. Ma kaalun praegu juba 75.9 kg. Tegelikult olen suteliselt aktiivne tüdruk, käin judo trennis iga teisipäev,neljapäev ja reede(vahel ka kolmapäeval)( ning aegajalt jooksen,kõnnin palju ja teen kepikõndi.) Olen üritanud paljusid dieete, kuid tulutult.
Palun kas te oskate mulle midagi soovitada?!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sellest kahjuks nõustamiseks ei piisa, kui teada kellegi vanust ja kaalu. Esimesena soovitan teil aga lõpetada mistahes dieetide pidamise ning leida endale teie liikumisaktiivsusele ja eale kohane toitumisrütm ning toiduvalik. Enese harimiseks võite lugeda terviseinfo.ee lehkülge(toitumisprogramm) või siis ka tutvuda Eesti toidu- ja toitumissovitustega(2006.a)
Heade soovidega, dr.Ehala