ÜLEKAAL 10.03.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 62 aastane naine ,kaalun 106 kg pikkus l63 cm. olen põdenud infarkti 1983 aastal olles 37 aastane ,kaalusin siis 48 kg. l997a. opereeriti mul sapipõis. Tarvitan ravimitest väga palju ,metropolol,imdur,vererõhk kipub ka olema kõrge aga arvatavasti kaalust ei tea mida ettevõtta sest raske on ja omateada ei liialda söögiga .Kaal hakkas tõusma kliimaksi perioodil,muidugi ei tea millest.Sooviksin mingit vastust mis võtta ette või pöörduda konsultatsioonile.Tänades S.S.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna ülekaaluga kaasnevad ka muud probleemid, soovitaksin teil tulla konsultatsioonile, et saada hetkeseisust selgemat pilti. Konsultatsiooniks sobiva aja saate kui helistate meie registraatorile telefonil 533 18 008 (tööpäeviti kella 8.00-16-00-ni).
Heade soovidega, dr.Ehala