Ülekaalulisus 26.02.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kirjutasin eelnevalt, et soovin kuni 20 kg alla saada, kuid kaal ei vähene kuidagi. (küsimuse kood: 51461)
Täpsustaksin oma andmeid: olen naine, 23- aastane, 179cm pikk ja 88kg. Söön korralikult ning kaks korda nädalas käin ka trennis (aeroobikas).
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie puhul on tegu kerge ülekaaluga ning esmane mõistlik eesmärk võiks olla 75-78. kilo.
Väide, et söön korralikult ning kaks korda nädalas käin ka trennis ei anna mulle siiski ülevaadet, kust tulevad need üleliigsed kalorid, mis hoiavad kaalu selles vahemikus, kus ta praegu püsib. Kindlasti aitaks siin teie menüü analüüs ning selleks kutsun teid vastuvõtule (registreerumine: 533 18 008).
Heade soovidega, dr.Ehala