liigne kehakaal 27.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 37 aastane naine ja kaalun 105 kg.Olen proovinud erinevaid dieete ,kuid tulemusteta.Näljutada end ei saa ,kuna hakkab paha.Sooviksin tulla teie vastuvõtule .Elan teises maakonnas,kas on vaja ka saatekirja.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saatekirja vastuvõtule tulemiseks pole vaja. Kui olete teinud viimasel ajal analüüse oleks kena kui need saaksid kaasa. Vastuvõtule saate registreeruda telefonil: 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala