ülekaal 20.10.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen pikka aega tegelenud oma ülekaaluga ,kuid abi ei ole kuskilt saanud. Selliste teemadega ei tegelda.Meil ravitakse tagajärgi, ennetus puudub. Esimest korda kohtasin sellist arsti dr.A.KADATSKI ,kes soovitas pöörduda dr.ALEKSEJEVA poole.Palun kosuldatsioon .ÜLLE
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Vastuvõtule saate registreeruda telefonil 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala