ylekaal 06.12.06 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere,
kuidas oleks võimalik kiiresti kaotada kilosid ja mis on õige toitumine mis ei took neid tagasi?
Annely
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie lühikesele kirjale on mul ka lühike vastus. Kiirelt kaotatud kilod, tulevad ka kiirelt tagasi. Selleks et saavutada püsivaid tulemusi on vaja kannatlikkust ja soovi midagi muuta. Kui olete endale selgeks teinud, mida tahate, siis tulge konsultatsioonile ning paneme koos paika just teile sobiva programmi. Kirjast jääb napiks, et teha selgeks õige toitumise alustalad.
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev