ülekaal 15.05.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kaalun 121 kg ja soov oleks alandada kaalu kuna see segab juba igapäeva elu.Ja tervisele hakkab .Aga ma ei oska ise end aidata .Kas saaks vastuvõtule tulla ?Kus te vastu võtate Tallinnas ja kas saatekirja on vaja?Tänan
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu vastuvõtud on TÜK meestekliinikus, aadressil Gonsiori 3, II korrus.
Registreerumine ja info aadressil toitumine@kliinikum.ee
Saatekirja vaja ei ole. Vastuvõtud on tasuline ja maksab 40 EUR.
Tulles vastuvõtule, tuleks eelnevalt teha toidu-ja liikumispäevik, mis hõlmaks vähemalt 3-4 päeva.
Parimatega,
dr. Ehala