Tervist! Püüan ennast natuke tutvustada-olen 27 aastane naine,meil on mehega 3a poeg.Nüüd oleme jälle madalseisus,kui nii öelda.Mees on ka ennem mind petnud,kuid lootsin ja andestasin -järsku on see viimane kord.Aga ei-tuli jälle prahmakas ja mitte tavaline üheöösuhe-ikka põhjalikult.Nüüd kolisime lapsega minu ema juurde,et järsku saan sellest kõigest üle-tundub,et ega ei saa küll.Söögiisu on kadunud,kaalust olen kaotanud kahe nädalaga viis kilo,tööl käed värisevad-olen müügisekretär,inimesed ju näevad-häbi on.
Silme eest läheb pidevalt uduseks,süda taob vahelduva eduga 500korda minutis-tunnen,et ei jaksa enam.Varemalt tuli mees mulle ka kätega kallale-viimasel ajal püüdis seda vältida.Kõige hullem on asja juures see,et isana on ta ideaalne.Küsimus järgmine,kas te soovitaksite lapse pärast siiski veel proovida?On see mõistlik?(Kusjuures juba selle aja jooksul jõudis ta poja oma nö.armukese juurde kaasa tirida-laps oli pärast nagu laip-õhtuks oli palavik 38.5-kas võis see tuleneda ka tema üleelamistest?)
Ette tänades vastuse eest!

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Kirjutate, et ta on petnud teid rohkem kui ühe korra. Muidugi on võimalik koos elada mehega, kes Teid petab, aga kas selline kooselu sobib Teile? Te elate ome mehe truudusetust raskelt üle, olete kaotanud söögiisu, silme ees läheb uduseks ja süda klopib. Lisaks petmisele on Teie mees ka vägivaldne. Vastus sellele, kas lõpetada kooselu või jätkata, peaks lähtuma eelkõige Teist endast. Kas Te tahate selle mehega koos elada või ei? Loomulikult vajab laps kahte vanemat, kuid ta vajab ka sõbralikku ja rahulikku õhkkonda ning sõbralikku ja rahulikku ema, kes on rahul oma eluga. Lapsed on äärmiselt tundlikud ja vastuvõtlikud suhetes valitsevatele pingetele ja sageli reageerivad haigustega. Emotsionaalsetele üleelamistele, mis on lapsele arusaamatud ja võõrad, võib ta reageerida tõepoolest palavikuga.