oleme 7 a abielus ja mure järgmine, et alates meie abielu algusest mees hakkab igas seltskonnas naistega flirtima ja tulemus on see, et need armunud naised siis pidevalt piiravad teda. meile helistatakse koju, räägitakse temaga tundide viisi, kutsutakse külla, ametlikele vastuvõttudele ja kuhu iganes. mees kinnitab mulle, et ei ole neist naistest ega nende ettepanekutest põrmugi huvitatud, kuid alati, kui ma palun tal mõne tundidepikkuse kõne lõpetada, saab ta mu peale pahaseks, et ärgu ma segagu. samuti ei ütle ta nende naiste ettepanekutele kunagi ei. isegi kui ta teab, et meil on aeg ära planeeritud ja keegi teda kuskaile kutsub, ütleab alati, et tänan, väga huvitav ettepanek, tulen kindlasti. see häirib minu enesetunnet ja meie kooselu juba puhtfüüsiliselt, sest mees räägib pidevalt telefoniga ja vahel käib neid "õnnetukesi" kodus lohutamas, ise ikka kinnitades, et ei tunne nende vastu mingit huvi, ainult tahab aidata, tal on kahju, et ei saa nende tunnetele vastata. kas oskaksite nõu anda kuidas sellest nõiaringist välja saada. kas mu mees tõesti aru ei saa, et ta ise on kõige selle põhjustaja.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Teie abielu on kestnud seitse aastat. Seitse? Seitse! Siis peab vist uskuma, et Teie mehel ei ole nende naiste suhtes mingit erilist huvi ega tundeid ja pigem on neil tema suhtes. Muidu ei oleks te koos olnud seitset aastat.
Teil on vist kena ja uhke tunne, et Teie mees on sedavõrd imetletud ja ihaldatud mees. Ja Te olete osutunud nende seitsme aasta jooksul ainsaks naiseks, kellega ta tahab koos elada. Te olete võitnud kõiki neid "õnnetukesi", kes saavad ainult lohutuse aga mitte meest ennast. Teil on mees ja ehk ka lohutab ta ka Teid kui Teil on raske? Peaks ju oskama, kui ta nii paljude peal seda harjutanud on. Kasutage tema omandatud oskusi.
HK