Tere,
Olen viimasel ajal pisut hädas keskendumise ja enda tööle sundimisega. Seni, kuni tööülesanded on pakilised, keegi konkreetne persoon ootab nende täitmist või ülesanded on arvutist eemal, pole muresid. Kui aga tööülesanne nõuab mingi mitte hirmus pakilise teksti kirjutamist arvuti taga istudes, siis venitan alustamisega ja katkestan tööd, selleks, et otsida Internetist vastuseid vähetähtsatele või töösse mittepuutuvatele küsimustele (mis te arvate, kuidas ma siiagi lehele sattusin ;) ), kontrollin kümme korda meilboksi jne. Olen püüdnud endale selgeks teha, et sellest lollist harjumusest lahtisaamine on kättevõtmise asi, aga ainuke siiani tõhus vahend on teadmine, et "poole tunni pärast võetakse pea maha" kui töö valmis pole (aeg-ajalt ei aita enam seegi ja pidev tähtaegade seljas elamine mõjutab töö kvaliteeti :( ). Võrgust ennast lahti ühendada pole ka võimalik, sest osa tööst eeldab siiski Internetist info otsimist ja pidevat online-uudiste ja meili jälgimist.
Kas te oskate soovitada mingeid tõhusaid meetodeid enesedistsipliini kasvatamiseks "kodusel teel" või aitaks siin mingi teraapia? Kui soovitate viimast, siis kuhu või kelle poole Tallinnas soovitaksite pöörduda.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kirjast ei selgu, millist tööd Sa teed. Poovi oma tööd veidi meeldivamaks mõtelda. Arvan, et suudad leida mõne hea idee, kuidas oma tööd paremini ja kiiremini teha. Siis jääb aega tegeleda Sind eriti huvitavate probleemidega interneti vahendusel. Proovi teha endale kellaajaline päevakava, kui sellest kinnipidamine on algul raske, ära siiski anna alla. Kui algul tundub, et kava on liiga jäik, muuda seda ja ürita siiski püsida ettenähtud raamides. Mingi aja möödudes märkad, et oskad keskenduda ja töö on ka meeldivaks muutunud.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.