Kuidas üle saada totaalsest pettumisest ja kibestumisest?Põhjus,mis selliseid tundeid tekitab,on üsna tõsine.Sain 32 aastaselt teada,et olen adopteeritud.Olen tige nii kasuvanemate peale-,et nad tõde varjasid kui ka pärisvanemate peale,et nad mu ainsana pere neljast lapsest hülgasid.

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Teie tunded on täiesti loomulikud, olete vihane, pettunud ja kibestunud. Te saite täiskasvanuna teada selle, mida oleksite pidanud teadma juba väga ammu. Praegu on Teie ülesanne siiski oma pettumuse ja kibestumisega toime tulla. Olukorda tuleks vaagida nii iseenda, oma pärisvanemate kui ka kasuvanemate seisukohast. Nii saab Teile ehk selgemaks, miks üks või teine isik just niimoodi käitus ja mida see Teie jaoks tähendab. Samuti peate meeles pidama, et Teie ei ole seetõttu vähem väärtuslik, et Teid kasvatasid kasuvanemad. Viha ja kibestumine ei aita teid, pigem vastupidi. Selleks, et iseendas ja oma tunnetes paremini selgusele jõuda soovitan kindlasti pöörduda kogenud psühholoogi poole.