tere dr.
Mulle on mureks minu pidevad meeleolu muutused.mis hakkavad segama juba minu abielusuhteid.olen pidevalt kaitse olekus st. et kui mees midagi raagib, hakkan ma ennast kohe kaitsma arvates et minust raagib.Teiseks ma solvun iga pisi asja pealeja siis ma mossitan,see talle ei meeldi.Ma pidevalt vigun teme kallal, kritiseerin ennast, lootes saada vastu komplimente. Samas kui ma seda koike teen, tean et ma teen valesti,et ma ei tohi koike enda seisukohast votta. Abikaasa utleb, et kui ma ei lopeta seda vigisemist, mossitamist, enese haletsust, siis ta jatab mu maha. Aga ma ei suuda seda kuidagi lopetada. Mingil hetkel olen ma sellises seisus, kus ma tunnen ,et koiges on suudi tema, hetk hil;jem saan aru et tema pole millesgi suudi.
tahtsin kusida kas ma peaks kuskile poorduma. Kas see on uldse probleem.
NB.Oleme 3 aastat abielus olnud, mina olen 20a. ja tema 32 a. meil on ka 2,5a poeg.
Ette tanades Sabonis

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Sabonis!
Mõelge sellele, mida Te teete hästi, millega Te ise rahul olete? Mina arvan, et emaks olemine läheb Teil hästi. Samuti naise rolli täidate hästi.Mis veel? Kas mees peab Teid kenaks ja kas Te usute, et ta Teid armastab ja teist hoolib? On Teil tuttavaid, kes Teie selti naudivad? Kindlasti vastate jaatavalt nendele küsimustele. Enesehaletsemiseks pöhjus seega puudub. Kahjuks inimesed meie ümber tegelevad kõik oma toimetustega, ning teiste kiitmiseks (vahel ka märkamiseks) ei jäägi aega. Seega on kurb, kui ootate pidevalt teiste heasoovlikku reageeringut ja seda ei tulegi. Keskenduge rohkem lapsega tegemisele, ta on Teil nii huvitavas eas. See haarab kogu tähelepanu ja aja, ning kiitke end ise, kui midagi hasti välja tuleb. Kui Te naudite seda, mida teete, siis meeleolu on hea ja sellisena meeldite Te ka teistele väga.
Jõudu ja edu uuel aastal!
Irene.