Kas ma olen ülekaaluline ? 19.07.23 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 17 aastane neiu ,kaalun 67 kuni 69 kg.
Mul on tõsine toitmishäire tekkinud see on kestnud 3 aastat umbes ja selle ajaga on hullemaks läinud on läinud pidevalt oksendamiseni ja ei suuda enam seda kontrollida.Mul on toitumisega seotud traumad, ei suuda sellekõigega toime enam tulla.
Kas ma olen ülekaaaluline?
Palun kas te oskate mind aidata?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Jah, võime proovida luua teile personaalse dieedi. Kuid vaja on distsipliini, päevarežiimi, dieeti (teatud kogus toitu ja ligikaudu konstantne söögiaeg), unerežiim. Seda kõike kontrollitakse päevikute loomisega, seda kõike ma õpetab ja näitan teile.