Kaal ei lange 11.06.23 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 42a naisterahvas, pikkus 164 ja kaal 75-80kg.
Kaal hakkas järsku tõua 64kg pealt 70kg, kui hakkasin body pump trennis käima u 5a tagasi. Ja sellest ajast saati on kaal aastatega kaavanus 80kg.
Trennist loobusin ja hakkas jälgima toitumist. Koroona ajast lisandus min 3km kõndist 3/4x nädalas.
Olen eeinevaid toitumiskavasid järginud ja vahepeal ka seltskonnasporti harrastanud so keskmiselt 400-500kcal 2-4x nädalas. Aga kaal liigub 2-3kg/3kuuga. Päevaa u1200kcal.
On olnud kõhuhädasid so 3xpäevas vedel rooja.
Viimasel 2n aga kõht lahti hommikuti nii 45min peale ärkamist ja käima pean 2x. Ülejäänud päev on enamvähem korras st roojat ei ole.
Kõhus on aegajalt soe tunne.
Paprika ja virsik toorelt tekitasid bäsimuse tunde.
Perearst ütles minu mure peale, et söògu ma veel vähem ja kõhulahtisuse korral piimhappebaktereid võtta.
Tunnen, et vajan midagi veel enda aitamiseks.
Kas on mõtet kulutada raha mikrobioomi või toidutalumatuse jaoks. Ebma kumba siis ühte neist.
Kuma ikka kaal ei lange olenemata sellest, kas järgin või ei järgi söömist ning mõned sümptomid on juurde tulnud.
Kaalu tahaks vähendada üldise parema enesetunde, põlvede (artroos II) ja parema enesetunde pärast.
Mõned analüüsid.
Glükoos paastuplasmas 4.85
Helicobacter pylori IgG antikehad 10,5
LDL-kolesterool paastuseerumis 2,83
Kolesterool seerumis 5.08 (see juba pea 10a nii)
Hormoonid ka nagu korras.
B12 on vähe so Vastus: 154.00 Normväärtus: 138-652. Kuna raud on korras siis probleemi arst ei näinud.
MCH K2E/K3E-veri 32.1
MCV K2E/K3E-veri Vastus: 97.10
MPV K2E/K3E-veri Vastus: 10.8
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Kõigepealt analüüsist. Üldkolesterool on veidi üle normi, kui kaalust alla võtta, peaks tadakaalustuma. B12-vitamiini võib võtta lisaks, 1,5-2 kuud. Kehamassiindeks, võttes arvesse teie kaalu ja pikkust, näitab, et teil on kalduvus rasvumisele. Jah, kui te kaotate kaalu, on teie põlvedel kergem. Võite läbida mikrobioomi testi, kuid pärast seda peate ikkagi taotlema endale ravidieedi, sest on tooteid, mida saate võtta ja mida ei soovitata. Ravidieet on suunatud eelkõige sümptomite kõrvaldamisele, põletike vähendamisele ja sooletegevuse normaliseerimisele, samuti väheneb kehakaal.