Ülekaalulisus 19.05.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Olen ratastoolis (spastiline tetrapleegia) 25-aastane naine ja umbes 155-160 cm pikk. Kaalun 45 kg. Kas ma olen ülekaaluline?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sõltuvalt pikkusest olete antud kaalu juures, kas normkaalu alampiiril või isegi alakaalus.
Parimatega, dr. Ehala