K2 vitamiin 07.09.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Minul selline küsimus,et mul on toidulisand K2 (seakhulgas ka D vitamiin) On öeldud, et K2 vitamiin on sobilik liigeste haigustele (minul on), et kuna mul vererõhk kõrge ja kasutan ravimit ja olen kasutanud verevedeldajat Hjertemagnyli, et veri oleks vedelam. Kas ma tohin kasutada K2 vitamiini seoses minu kõrge vererõhuga?
Arst vastas:
Madis Veskimägi
dr Madis Veskimägi
Perearst
Tõstamaa Tervisekeskus
Tere !
K2 vitamiini veenev efekt liigeshaiguse ravis on küsitav, siin võib olla tegemist osava telefonimüüjaga.
Liigeshaiguseid on erinevaid ja kõik nad vajavad isemoodi ravi.
Hea koostöö oma arstidega.
Head tervist soovides,
Madis Veskimägi