Vitamiinide ja mineraalainete normtase veres 01.03.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Internetist ei ole leinud adekvaatseid andmeid selle kohta, milline on erinevate vitamiinide ja mineraalide normaaltase veres.
Huvitab eriti
D-vitamiin
B-3 ja B-13 vitamiin
kaltsium
magneesium
ferritiin
Kas laste tasemed on neist oluliselt erinevad?
Ette tänades,
K
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saadan teile TÜ Kliinikumi labori kodulehe, kust leiate teid huvitavate analüüside referentsväärtused.
http://www.kliinikum.ee/yhendlabor/analueueside-taehestikuline-register
Parimatega, dr.Ehala