Lapse kaal 02.11.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Pöördun teie poole küsimusega oma lapse kaalu kohta. Tüdruk on 3.5a, pikkus 91cm ja kaal 15.8kg.
Kas see on normaalkaal?
Ta on rahulik laps, mitte väga liikuv. Julgustame teda palju, et sõidaks tõukerattaga ja kõnniks jala. Käime mänguväljakutel ja pargis. Anname palju võimalusi liikuda.
Söögiisu on normaalne. Käib lasteaias 3 päeva nädalas. Peres on ka noorem õde, vanust 1.5a.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Toodud näitude kohaselt peaks vastava vanuse kasvukõvera alusel teie laps olema keskmisel tasemel. Saate perearstilt küsida tema kaalu-kasvukõverat näha, siis saate hinnata muutusi ajas.
Parimatega, dr. Ehala