Kehakaal 08.10.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Toitun väga tervislikult ja teen 4+ nädalas trenni. Kas stress võib olla phjus miks kaal ei lange?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Sellele küsimusele saab vastata kui teada teie praegust kaalu-kasvu, täpseid toiduvalikuid ja soovitavat eesmärki. Seega peaksite pidama toidu- ning liikumispäevikut ja seda analüüsima. Ise saate seda teha nutridata.ee programmis. Täpsemate soovituste saamiseks peate aga pöörduma toitumisnõustaja vastuvõtule.
Parimatega, dr. Ehala