ülekaaluline 28.01.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen väga suures ülekaalus 174 kg, pikkus on 185 Põlved on haiged, sportimine on väga raskendatud Ei oska enam kuidas otsast alata Kas oskate aidata? Olen Võrust.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taolise suure ülekaalu juures vajaksite konsultatsiooni toitumise osas kuid mõelda tasuks ka kaalulangetamiseks mõeldud maovähendus operatsioonile. Kombineerides teadlikuma toitumise võimaliku kaalulangust toetava operatsiooniga, oleks püsitulemus ilmselt parem. Mina Tartus patsiente ei nõusta, kuid võimalus on teha toitumisnõustamist ka Skype'is (info: toitumine@kliinikum.ee). Samas saab aga ka ilmselt Tartus pöörduda toitumisnõustaja vastuvõtule kui ka konsultatsioonile maovähendus lõikuse osas. Täpsema info Tartu kohta oskab teile anda ehk perearst.
Parimatega, dr. Ehala