Kroom 27.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kui pikka aega järjest või manustada kroomipreparaati? Kas sellega peaks vahet pidama või kas pikaajaline kasutamine võib tervisele halvasti mõjuda? Olen kroomipreparaati võtnud 2 kuud magusaisu pärssimiseks. Esialgu oli tulemus selgesti märgatav, kuid nüüd tundub, et organism on sellega harjunud ja erilist kasu ma enam ei tunne.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ühtegi vitamiini ega toidulisandit ei tasu pidevalt tarvitada, vaid kui tõepoolest on vajadus kasutada preparaate kuuridena.
Heade soovidega, dr.Ehala