Ülekaalulisus 13.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mina olen 45 aastane,minu kaal on väga suur.tervisega on suured probleemid.
On soolteliitede haigus,jalad valutavad ja üldse on raske.
Olen proovinud kaalujälgimist ja igasugused dieedid,aga resultaat oli väike.
Väga tahan alla võtta,aga ei saa ise hakkama.
Kas on võimalust Teie konsultatsiooni ja abi saada.Terve elu mul on häbi,kuidas ma välja näen.
Marina
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Häbi teid teie probleemiga ei aita. Usun et motivaatoriks ja jõu andjaks võiks ehk olla pigem halvenev tervis, aitamaks teil oma kaalumuret lahendada.
Minu konsultatsioonile saate registreeruda telefonil: 533 18 008 või meili teel toitumine@kliinikum.ee
Heade soovidega, dr.Ehala