Toitumine ja ülekaalulisus 06.12.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen II tüübi diabeetik ja 2007 juunist alates hakkasin süstima. Veresuhkur on tunduvalt paremaks läinud, kuid nüüd on tõusnud kohutavalt söögiisu. Olin niigi tugevas ülekaalus ja nüüd veel kuue kuuga 20 kilo juurde võtnud. Ei suuda oma söögiisu taltsuda ja vhel on kõht nii tühi, et süda läheb pahaks. Kas peaksin laskma paigalda maoballooni või üldse millise arsti poole pöörduda võiksin? Kas dr
Ehala-Aleksevi vastuvõtule minekuks peab olema ka perearsti saatekiri.
Õnnetu diabeetik.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu vastuvõtule tulekuks ei pea teil saatekirja olema. Vastuvõtule saate registreeruda telefonil: 533 18 008.
Heade soovidega, dr.Ehala