kaalukaotus 12.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kas oskaksite soovitada head kaalukaotamise kliinikut Eestis? Minu pensioniealine ema on väga ülekaaluline ja valuliste põlveliigeste juures on tal käimisega probleeme. Ideallselt peaks ta kaotama kuskil 40 kg. Lugupidamisega, Tiina.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taolist kliinikut, mis on spetsialiseerunud kaalukaotamisele antud hetkel Eestis pole. Selle alternatiivina on välja pakkuda kaalukabinetid nii Tartus kui Tallinnas, või võite tulla koos emaga ka minu vastuvõtule (tel:533 18 008, meil:toitumine@kliinikum.ee). Kõige aluseks on aga ema enda soov kaalunubrit vähendada, sest mingit "imeravimit " arstidel siiani selleks pole.
Heade soovidega, dr.Ehala