toitumine ja ülekaalulisus 09.03.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
olen 31 aastane. Olen lapsest saati olnud tugeva keghaehitusega ja suuremat kasvu, aga eriti järsult tõusis kaal teismelise eas. Ega mu toitumisharjumused pole ka kiita - kooliealisena pidin sageli ise vaatama mida süüa ja seega meeldib mulle tohutult näksida. Olen tegelenud kaalujälgimisega korduvalt ja saavutanud max 10kilost kaalukaotust, kuid ikka lõpeb kõik samamoodi -kukun nö õgima nii magusat kui soolast. Arstidelt pole kunagi abi otsinud kui, siis nõelravis olen korra ema soovitusel käinud. Kas mingisugust abi oleks teie poolt loota?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teate ise hästi omi komistuskive ning see on aluseks muutustele, kuid keegi teine neid elu ümberkorraldusi teie eest täide viia ei saa. Kui soovite nõu ja tuge siis neid saan ma teile anda. Võimalik on korrigeerida menüüd ja viia sisse muudatusi. Tulge vastuvõtule ja vaatame, mida annab ümber korraldada (tel:533 18 008).
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksejev