Toitumine 30.01.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere olen 17 aastane neiu. Pool aastat tagasi kaalusin 81.5 nüüd kaalun 50-51 kg
ja pikkust on mul 172 cm. Nädalas käin 8 h tantsutreniis Sooviksin nüüd toituda nii, et saaksin treenida lihaseid endale ja samas säilitada kaalu aga ei tea palju mu päevanorm võib olla ja kui palju võin oma toitumist jälle muuta.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete kaotanud 30.kilo küllalt lühikese aja vältel ning seega vajab teie organism kindlasti veel pisut aega, et uute "tingimustega" kohaneda. Vajaksin pisut enam informatsiooni selle kohta, millest koosneb teie menüü praegu, et anda edaspidiseid soovitusi. Oluline pole ju vaid langetatud kaalu hoidmine vaid ka see, et organism saaks kätte kõik talle vajaminevad toitained. Tulge konsultatsioonile ja paneme koos teie päevamenüü paika. Tel: 533 18 008
Heade soovidega, Kristel Ehala-Aleksjev