Gluteeni ja laktoosi talumatus? 03.08.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen vaevelnud erinevate seedehäirete all juba paar aastat (röhatised, soolte spasmid, ülaselja valud). On tehtud gastroskoopia, ultraheli, kuid midagi pole leitud. Kuidas ja kus ma saaksin teha gluteeni ja laktoosi talumatuse testi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nii laktoosi- kui gluteenitalumatuse kontrolli osas peaksite nõu pidama oma perearstiga, kes saab antud uuringuid määrata või suunata edasi gastroenteroloogi vastuvõtule kui selleks on vajadus.
Parimatega, dr.Ehala