Naistehaigused 480 teemat   632 postitust foorumis

Lisa vastus

Yasminelle pillid ja liigne emotsionaalsus.

Autor: Liine 06.08.18 19:42

Tere,
Mure selline, et võtan Yasminelle pille neljandat päeva ning olen kõik need neli päeva olnud meeletult ülevoolavate emotsioonide küüsis. Varem pole kasutanud ühtegi teist rasestumisvastast vahendit ja soovisin alustada pillidega. Nende nelja päeva jooksul olen aga emotsionaalselt väga emotsionaalne ja tunnen, kuidas emotsioonid voolavad pidevalt üle ja tahaks nutta või karjuda. Kas peaksin pillidest loobuma või võib selline mõjutus üle minna?
Tänan ette!

Teata sobimatust kommentaarist
Autor: Kliinik.ee   07.08.18 09:34

Tere!

Tegemist on avaliku foorumiga ning arstid siin vastamas ei käi. Palun esitage oma küsimus arstile siin: https://www.kliinik.ee/kysi_arstilt

Heade soovidega
Kliinik.ee toimetus

Teata sobimatust kommentaarist
 

Lisa vastus

Saada