Viljakus, kõhulahtisti 27.07.20 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kas liigne kõhulahtistite (Guttalax) võtmine võib viljatuks teha? Kui palju on liigne kõhulahtistite võtmine?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saatsite kirja kaks korda, seega on vastus eelnevale kirjale olemas.