Kõrge LDL ja madalad triglütseriidid. 26.05.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 20-dates naine ja hiljuti mõõdetud LDL kolesterool oli 4,1. HDL kolesterool 1,7 ja triglütseriidid 0.69. Kas sellised näitajad vaatamata kõrgenenud LDL kolesteroolile on rahuldavad?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
LDL kolesterooli tase võiks olla madalam, aga kuna HDL tase on kõrge ja LDL/HDL suhe alla kolme (2,4), siis pole otseselt muretsemiseks põhjust.
Parimatega, dr. Ehala