Mis mul on? 18.03.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere mul on midagi imelikku toimumas mul pidev peavalu enamasti selline ebatavaline kuidas öelda nagu midagi tohiks mind peas,suur magusaisu (soolast ei söö),pea ringi käimine (vahepealne) ja koguaeg on mul 36-40 graadi temperatuur peale magamist 36 ja kui olen 3 tundi vähemalt passinud nutiseadmes on mul 39,1 suur väsimus et pidevalt tahan magada ma tean et minuvanused tavaliselt siin ei käi aga mul vaja vastust kui raske sõnastus ka poleks mul.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Taoline temperatuur viitab haigestumisele ja vajab arstiga nõu pidamist. Tegu võib olla mõne kergema külmetushaigusega või ka mõne tõsisema põletikuga, mille puhul vajalikud ka ravimid. Sellise probleemi osas meili teel lahendust pakkuda ei saa. Tuleb ikka minna perearstile kui tänaseks palavik püsib.
Parimatega, dr. Ehala